Pitkä kokemus alalta varmistaa korjauksen korkean laadun.

J.M.Pro-Paint OY on perustettu vuonna 2007 alkujaan alihankintamaalaamoksi PK-seudun kolarikorjaamoiden ja auton maahantuojien tarpeisiin. Tuohon aikaan esim. auton maahantuojilla ja yksityisillä korjaamoilla ei ollut riittävää maalaamokapasiteettia.

Yksityisiä, pienempiä 3-6 työntekijän maalaamoita oli paljon. Joillakin kolarikorjaamoilla ei ollut omaa maalaamoa lainkaan.

Asiakkainamme tuolloin olivat mm. Veho, VV-Auto, Metro-auto, Bilia, Delta-auto, sekä nopeasti suuriksi yrityksiksi kasvaneet, osittain ulkomaalaisten sijoitusyhtiöiden omistuksessa olevat ketjut, kuten Incar ja Autoklinikka.

Maailma muuttuu ja aikanaan tultiin siihen pisteeseen, että muun muassa edellä mainittujen yritysten maalauskapasiteetti kasvoi ja työmäärä alkoi näissä tyypillisissä pienemmissä maalamoissa vähetä jyrkästi. Niin meilläkin.

Vaihtoehdoksi jäi muuttaa toimintamme painopistettä vauriokorjauksen suuntaan. Tällä hetkellä oma peltikorjaamomme ruokkii oman maalaamomme ja korjaustoimintamme työllistää yhteensä 10 henkilöä.

Olemme liittyneet osaksi AWUX-ketjua , joka käsittää tällä hetkellä yli kolmekymmentä yksikköä suomessa. AWUX-Ketjun ja osakkaiden periaatteet sopivat loistavasti meidän ajatusmaailmaamme. Asiakaslähtöisyys on näissä yrityksissä aidosti sisäistetty asia , eikä vain lue paperilla hienoissa kansioissa pakattuna, joissa päällä lukee ”sertifikaatti”. Tutustu yrityksestämme tehtyihin lehtijuttuihin tästä

Lue miten Toyotan takapuskuri korjattiin

Lue miten Taxiyrittäjän auto saatiin nopeasti liikenteeeseen

Soita heti! Lähetä korjausarviokysely

Pro Paint Oy:n tavoitteena on 3 asiaa:

  • Laadukas työnjälki
  • Totuus korjaustarpeesta ja sen laajuudesta
  • Erinomainen palvelu

Meillä on siis vankka kokemus kolarikorjauksesta, joten saat nopeasti arvion vahingon korjauskustannuksista ja korjausten laajuudesta, vaikka kuvien perusteella, jos et pääse paikan päälle.

Soita meille vaikka heti, olemme puhelimen ääressä Ma - To 07:30 - 17:00, Pe 07:30 - 16:00.

Soita nyt! 030 636 4400

Älä anna rahan olla
esteenä autosi kunnolle.

Awux-Tilillä maksat joustavasti.
Lisätietoja laskulla ja
osamaksulla maksamisesta:
Awux-Tili

yrits palvelut

Case esimerkki: Taxiyrittäjän auto nopeasti liikenteeseen

Taxiyrittäjän Skoda Superbin takapää oli osunut tolppaan. Tämän johdosta takaluukku ei auennut ja sireeni huusi matkustamossa.

Mitä teimme?
Työstimme autoa sen verran, että luukku alkoi toimimaan ja piipitys lakkasi. Taxiyrittäjä pääsi jatkamaan nopeasti työtänsä, kunnes osat toimitettu tontille ja lopullinen korjaus voidaan tehdä.

taxi
toyota ennen
toyota jälkeen

Case esimerkki: Toyotan takapuskuri

Toyotan takapuskuri oli peruutettu tolppaan. Hyvällä onnella maalipinta pysyi ehjänä lukuunottamatta pieniä naarmuja, jotka lähtivät pois kuitenkin kiillottamalla. Kuljettaja ymmärsi tuoda heti auton näytille. Tällaisissa tapauksissa nopeus on valttia, koska muovi alkaa muistamaan uuden muotonsa ja kuukauden päästä muovin lämmittäminen suoraksi ei olisi onnistunut.

Mitä teimme
Poistettiin vaurioitunut kromilista ja lämmiteltiin puskuri suoraksi asiakkaan odottaessa (20 min). Asiakas jatkoi matkaansa ja palasi 3 vrk:n kuluttua asennuttamaan uuden listan. Samassa yhteydessä puskurin hienoiset naarmut kiilloitettiin (20 min). Tässä tapauksessa oli tietysti tuurit kohdallaan, eli ei tule meillekään joka päivä vastaan tolppaan ajettua puskuria, jossa maalipinta säilynyt ehjänä.

Kustannus
Kustannus tällaiselle työlle n. 90,- + osan hinta 134,-

Huomioitavaa : Aikaisemmalla käynnillä nimeltä mainitsemattomalla korjaamolla olivat ehdottaneet uutta puskuria+ maalausta (n. 1200,-) ja sitä myöten kaskovakuutuksen käyttöä, josta asiakas olisi joutunut kärsimään 500+alv omavastuun ja vielä bonusmenetykset kaupanpäälle.

Ota yhteyttä heti


Yhteydenottolomakkeen käyttäminen vaatii sivuston evästeiden hyväksymisen! Lähettämällä lomakkeen suostut siihen, että käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla.
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Lehtijutut

yle lunastus
Yle: Kun auto menee lunastukseen, kannattaa korvauksesta olla tarkkana

Jos oma menopeli päätyy syystä tai toisesta vakuutusyhtiön lunastettavaksi, kannattaa asiakkaan pitää puolensa korvaussumman kanssa. Jos vahinkotarkastajalta jää esimerkiksi huomaamatta, että autossa on ilmastointi, saattaa korvaus pudota sadoilla euroilla. Yhtiöt kuitenkin korostavat, että asiakkaalle ei tarjota tahallaan halvinta korvausta.

Lue koko juttu Ylen sivuilta